1. Sprzedawca - firma IT TRONIC zwana dalej Gwarantem, udziela Nabywcy gwarancji na działanie zgodne z opisem zamieszczonym w aukcji Allegro zakupionego sprzętu w terminie określonym w opisie przedmiotu na aukcji Allegro. Akumulatory, baterie podlegają zawsze 30 dniowej gwarancji rozruchowej.
2. Wady i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby Sprzedającego.
3. Koszt dostarczenia, odesłania sprzętu do Gwaranta ponosi Nabywca, natomiast koszt dostarczenia przedmiotu naprawionego w ramach gwarancji do Nabywcy ponosi Gwarant.
4. Nabywca traci gwarancję na skutek: Upływu terminu gwarancji. Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta. Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę, demontażu podzespołów, otwierania obudowy.
5. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia wadliwości sprzętu takich jak np. utrata danych.
6. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
7. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za niekompatybilność innych podzespołów ze sprzętem klienta.
8. Gwarancja niniejsza dotyczy produktu zakupionego w Polsce i obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.
9. Po wykryciu usterki, Nabywca zobowiązany jest do niezwłocznego jej zgłoszenia i dostarczenia do Gwaranta. Dalsze użytkowanie wadliwego urządzenia może powodować jego dodatkowe uszkodzenia i skutkować utratą gwarancji. Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE Przedmioty typu napęd, bateria trzeba we własnym zakresie (wystarczy listem) dostarczyć do sprzedawcy, dopiero po zdiagnozowaniu usterki postępujemy zgodnie z reklamacją.
10. Warunkiem uznania reklamacji w okresie gwarancji jest dostarczenie sprzętu do Gwaranta w stanie kompletnym wraz z wyposażeniem, kartą gwarancyjną zawierającą datę sprzedaży i pieczęć firmową Sprzedawcy oraz dokumentem lub kopią dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT ).
11. W przypadku wysyłki przedmiotu pocztą lub korzystając z usługi kuriera Nabywca powinien odpowiednio opakować i zabezpieczyć przedmiot na czas transportu.
12. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Gwarant może obciążyć Nabywcę kosztami serwisu i transportu. Sprzedajemy sprzęt używany, dokładnie sprawdzony przed wysyłką, jeśli wydarz się coś "po drodze", np. wypięta zostanie pamięć RAM, napęd nie będzie odczytywał płyt, bateria nie będzie działać itd. nie zwracamy kosztów za odesłanie do nas sprzętu.
Najważniejszą zasadą reklamacji jest rozsądne podejście do tematu. Najważniejszy jest stały kontakt i rozmowa, niektóre sprawy można wyjaśnić telefonicznie. Nigdy nie uciekamy przed problemem, a do wszystkich tego typu spraw staramy się podejść po partnersku i tego samego oczekujemy od drugiej strony.
Kilka ważnych zasad dotyczących reklamacji: 1. Nie odbieramy przesyłek wcześniej nie uzgodnionych lub wysłanych do nas za pobraniem. 2. Nie wysyłamy innego towaru, ani nie zwracamy żadnych kosztów, zanim nie otrzymamy wadliwego przedmiotu. 3. Staramy się działać szybko i zawsze w porozumieniu z drugą stroną.
Jakość firmy można często poznać nie wtedy kiedy wszystko układa się dobrze, ale w chwilach problemowych. Mamy nadzieję, że każda transakcja zakończy się wzajemnym zadowoleniem.
1.Jeśli w urządzeniu, które Państwo od nas zakupili, w okresie gwarancji, wystąpi jakaś usterka, należy bezzwłocznie ją zgłosić. Dotyczy to również sytuacji, kiedy stwierdzimy, że przedmiot jest niezgodny z zamówieniem lub jego stan znacznie się różni od oferowanego. Prosimy zgłaszać wszelkie kwestie na adres e-mail: serwis@ittronic.eu w nietypowych przypadkach można skorzystać z telefonu: +48 661-801-461. Często zdarza się, że niepoprawne działanie urządzenia, to tylko drobna kwestia związana z ustawieniami lub inne czynniki, które można załatwić telefonicznie. Czasem reklamacji podlegają tylko poszczególne elementy urządzenia, takie jak na przykład: zasilacz, bateria itp… Wówczas nie trzeba odsyłać całego urządzenia – wszelkie tego typu kwestie załatwiamy w czasie pierwszego kontaktu.
2.Jeśli konieczne będzie odesłanie laptopa do nas na serwis prosimy pamiętać, że za dostarczenie urządzenia do serwisu odpowiada Kupujący. W przypadku trudności z tym związanych – oczywiście służymy pomocą, postaramy się znaleźć rozsądne i szybkie rozwiązanie w czasie pierwszego kontaktu. Prosimy pamiętać, że nie odbieramy nieuzgodnionych przesyłek. Adres wysyłki do serwisu IT TRONIC jest następujący:
IT TRONIC, Rogaszyce 82p, 63-500 Ostrzeszów.
O wszelkich kwestiach typu: dotarcie urządzenia na serwis, naprawa, odesłanie urządzenia – będą Państwo informowani drogą mailową jeśli tylko otrzymamy wszelkie niezbędne do tego dane – prosimy wypełnić formularz, który znajdzie się w karcie gwarancyjnej, aby uniknąć wszelkich nieporozumień.
Jeśli zdarzy się, że po okresie trwania gwarancji odkryją Państwo usterkę w laptopie – zachęcamy również do kontaktu w tej sprawie. Posiadamy swój własny serwis oraz magazyn części zamiennych. Dla naszych klientów zawsze służymy pomocą oraz posiadamy bardzo atrakcyjny cennik napraw. Wszystko można szybko i łatwo ustalić poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.